Webaktuel
  Garanti Koşulları
 

Satışa sunduğumuz tüm ürünler İthalatçı firmaların garantisindedir. Garanti süreleri ürünlerin detayinda belirtilen süre kadardır.Ürün detayında Belirtilmemis ise garanti süresi 2 yildir. Satın almış olduğunuz ürün arızalı ise sebil müşteri memnuniyeti gereğince 10 gün içerisinde direk değişim yapmaktayız. Ayrıca satın almış olduğunuz ürün 10 günü geçmiş ise istisnası* olan ürünler ve ayrıca monitör ,kasa gibi ürünler hariç 15 gün içerisinde değişim ,fiyat farkını ödeyerek bir üst model ile değişim veya iade seçeneklerinden birisini müşterilerimiz uygulayabilirler.

Garanti süresi içinde arizalan ürünler için izlenecek yol:

Ürün firmamıza güvenli bir ambalaj ile ulaştırılacak ve Teknik servisteki Arkadaslarimiza teslim edilecektir.Ankara’dan Teslim edilen ürünler için Arıza Takip Formu alınacak ve bu form ile tekrar geri teslim alınacaktır. Teknik servisimize bırakılan ürünler İlgili ithalatçı firmaya veya Yetkili teknik servise firmamiz tarafindan ulastirilacaktir. Bu prosedür yaklasik 7-15 gün arasında gerçekleşmektedir. Fakat azami servis süresi yasalar ile 30 iş günü olarak belirlenmistir.

Müşterilerimiz sebil’den satın aldıkları ürünleri, bazı istisnalar* dışında memnuniyetsizlik ve arıza sebepleri ile bize iade edebilirler.

Her iki durumda da ürün kontrolleri yapılır, ürünlerin iade koşullarına uygun olup olmadığı denetlenir ve tüm şartlar eksiksiz olarak yerine getirilmişse, ürün iade işlemleri başlatılır.

İade taleplerinizle ilgili olarak "03124173630" no'lu telefondan Müşteri Temsilcinizi arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz.

Ankara dışındaki müsterilerimizin arıza durumunda izlemesi gereken yol:

Normal iade prosedürlerimiz aynen geçerli olmaktadır. Fakat Müsterilerimize tavsiyemiz teknik servisimizi arayarak ürünün sorununun yazılım veya kendi donanimlari ile ilgili bir sorun olmadığından emin olmalarıdır. Arızalı olduğuna karar verilen ürünleri en kısa sürede firmamiza kargo ile ulaştırmaları gerekmektedir. (Kargo Ödemeleri müşterilerimiz tarafından gönderilen kargolar müşterilerimizin, bizim tarafımızdan gönderilen kargolar bizim tarafimızdan karşılanacaktır.)

Ürün iade işlemlerinin kolaylıkla ve hızlıca yapılabilmesi için aşağıdaki koşulların eksiksiz olarak yerine getirilmesi gerekmektedir.

1) Satın alınan ürün, orijinal, hasarsız ambalajında olmalı.
2) Memnuniyetsizlik nedeniyle iade edilecek ürün satın alındığı koşullarda olmalıdır. (ürünün üzerinde herhangi bir çizik, sıyrık, darbe olmamalıdır)
3) Ürünün aksesuarları ambalajın içinde eksiksiz yer almalıdır.
4) Faturanızın tüm kopyaları yanınızda olmalı / ambalaj içinde olmalıdır.
5) Ürünün garanti belgesi yanınızda olmalı / ambalaj içinde olmalıdır.

*İade istisnaları:

Ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, iadesi mümkün olmayan ürünleri kapsamaktadır.
• Niteliği itibariyle kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler; kulak içi/kulak üstü kulaklık ve kişisel bakım ürünleri gibi
• Tek kullanımlık ürünler; toner, kartuş, şerit gibi sarf malzemeleri, kopyalanabilir yazılım/programlar, DVD gibi
• İşletim sistemi kurulmuş olan masaüstü ve dizüstü bilgisayarlar
• Sim kartı takılmış cep telefonları • Özel isteklerle getirilmiş ürünler

Satın alındığı koşullarda olmayan ürünler; üzerinde çizik, sıyrık, darbe olan ve vakumlu ambalajı açılmış ürünler

 
Bayi Girişi
 
 
Biz Kimiz? Benim B2B'im Bayilik Başvurusu
E-Ticaret Başvurusu Site Haritası Nasıl Bayi Olabilirim
Teslimat ve Sevkiyat Garanti Koşulları İade Koşulları
Ödeme Seçenekleri Banka Bilgileri Adsl İş Ortaklığı
Arıza Talep Formu Mail Order Formu Adsl Başvuru Formu
Alışveriş Yardımı Sipariş Sonrası Şikayetler
Hastane Yazılımı İnsan Kaynakları İletişim
 
Sebil Bilgisayar | Akay Caddesi No:12/1-2-3 Bakanlıklar - Ankara / Türkiye | Tel:+90(312) 417 36 30(pbx) | Fax: +90(312) 425 98 22